Hd film izle

0



Reklamı Geç

Filmin Konusu

Cemal, Ukrayna’ya bir seyahat için gider. Gece gezmeye çıktığında, bu şehrin genç ve güzel kadınlarından olan Sasha ile tanışır. Birbirlerine olan çekimi reddetmeyi, gece beraber olmak için bardan ayrılırlar ve macera başlar.iyi seyirler hdfullfilmizlesene.com

0

Bu Filme 8 Yorum Yapılmış,

Sen de Yorum Yapmak İster Misin?

Adınız :

Yorumlar

  • Okan Sezen

    06.07.2015 12:14 tarihinde yazmış ;

    Yabancı dil çevirisi olmalı kesinlikle. Belkide yabancı dil çevirisi olmadığı için birşeyler eksik kaldı galiba. Zaman kaybıydı benim için.

  • melike

    13.03.2015 2:34 tarihinde yazmış ;

    Bence gayet mantikli bitmis sonu gercekten anlamiyo bizim millet belki izlemek isteyen olurndiye filmin sonunu yazmiyorum ama gayet iyiydi film birde yabanci dil cevirisi olsaydi daha iyi olacakti sasha harbiden su gibi kiz yaa ben Ushan Çakırı seviyodum dahada sevdim cok tatli guluyosun ya <3

  • gizem

    19.06.2014 20:02 tarihinde yazmış ;

    Anlamlı bir film bence. tüm dünyada geçerli olan tek dil sevgi. sadece aşkı anlatıyor fazla beklentiniz olmasın. devamı gerekiyor bence

  • seda

    18.05.2014 15:22 tarihinde yazmış ;

    filim çokgüzel omuş devamı olursa çok iyi olur… lütfen devamını çekme gibi bir şansınız varsa lütfen devamını çekin……….

  • deniz

    06.04.2014 0:37 tarihinde yazmış ;

    ben yandım siz yanmayın bari

  • didem

    05.04.2014 4:34 tarihinde yazmış ;

    yapacağınız film kötü

  • Gürsel

    05.04.2014 3:11 tarihinde yazmış ;

    ya arkadaşlar neden hep yerli filmleri eleştiriyorsunuz bu kadar acımasız ? el oğlu saçma birşey yapıyor sırf yabancı diye milyonlarca kişi izliyor becne gayet güzel

  • Ahmet

    05.04.2014 0:33 tarihinde yazmış ;

    yavuz bingöl sadece şarkı söylesin bence……

  • Sev Beni izle (2013)
    Tür:
    2013 Filmleri, Dram Filmleri, Komedi Filmleri, Romantik Filmleri
    Dil:
    Yerli Film
    IMDB:
    Kadro:
    Bu Filmleri de İzledin Mi?
    Reklamı Kapat